Airborne Wandeltocht

Scouting IJsselgroep loopt op zaterdag 3 september weer mee met de Airborne Wandeltocht. Loop jij ook mee met de 10, 15, 25 of 40 kilometer? Bestel dan nu zelf je tickets. De Airborne is ’s werelds grootste eendaagse herdenkingswandeltocht. De IJsselgroep doet dit jaar voor de vierde maal mee.

Wat is de Airborne Wandeltocht?

Deze herdenkingstocht in het kader van de Slag om Arnhem 1944 vindt ieder jaar plaats op de eerste zaterdag in september in Oosterbeek. De Airborne Wandeltocht is een eerbetoon aan de ruim 1.700 Britse en Poolse militairen die in de Slag om Arnhem het leven lieten en begraven liggen op de Airborne Begraafplaats in Oosterbeek.

Bestel je tickets en neem deel aan de appgroep

Wil je meelopen, maar ben je geen welp, scout, explorer of leiding? Bestel dan individueel een ticket, via onderstaande link. Afstand maakt niet uit. We spreken af hoe laat we van Station Zutphen vertrekken en hoe laat deze trein aan zou komen op Station Oosterbeek; de tijden hieronder genoemd zijn ter indicatie. Vanaf Station Oosterbeek vertrekken we lopend richting de startlocatie (ongeveer 1,5 km).
Ben je wel een welp, scout, explorer of leiding? Dan worden jouw kaartjes via de groepeninschrijving geregeld.

Vertrektijden (tijden ter indicatie)

• 40 km (de dappere krijgers die deze afstand aandurven)
    • Start vanaf: 07:30 uur
    • Aankomst trein @Oosterbeek: 07:52 uur