Inschrijfformulier

Via onderstaand formulier kun je je inschrijven als lid bij Scouting IJsselgroep. Dan word je (jeugd)lid wordt van Scouting IJsselgroep. Je wordt dan ook automatisch lid van Scouting Nederland. Scouting Nederland is de grootste jeugdorganisatie van Nederland. Als lid van Scouting Nederland krijg je jaarlijks een ScoutPas. Daarnaast valt het Scouting Magazine valt elk kwartaal bij je in de brievenbus.

Bij Scouting IJsselgroep ga je naar wekelijkse opkomsten, kun je mee op kamp en deelnemen aan allerlei lokale, landelijke of internationale evenementen. Ben je nog niet overtuigd? Dan mag je eerst gratis drie keer komen kijken.

Bij het invullen van het inschrijfformulier ga je akkoord met onze privacyvoorwaarden en de voorwaarden gesteld aan het lidmaatschap van Scouting IJsselgroep en Scouting Nederland.

Contactpersoon 2

Noodcontact

In geval van nood kan het voorkomen dat ouders niet te bereiken zijn.

Medische gegevens

Geef hierna aan of de zorg van het lid bijzondere aandacht nodig heeft. Neem bij twijfel contact op met de (bege)leiding van de speltak.

Gegevens arts

Huisarts
Tandarts

Verzekering

Draagt u ook bij aan onze vereniging?

Een vereniging, dat zijn wij samen. Scouting IJsselgroep is daarom altijd opzoek naar mensen die samen met ons het Scoutingspel mogelijk willen maken. Een frisse blik wordt daarbij altijd op prijs gesteld. Wij zijn benieuwd of u ook bij wil dragen, bijvoorbeeld bij onderhoud van gebouwen en terrein, bestuurlijke- of leidingsfunctie, hulp tijdens grote groepsactiviteiten of hulp bij (financiële) acties.

Akkoord

Je gegevens worden door Scouting IJsselgroep met de grootste zorgvuldigheid behandeld. Persoonsgegevens ten behoeve van het lidmaatschap worden geregistreerd in Scouts Online, de administratieve applicatie van Scouting Nederland. Hierop is de privacywetgeving (AVG/GDPR) van toepassing. Op www.scouting.nl/privacy vind je het Privacy Statement van Scouting Nederland.

Je hebt via Scouts Online altijd toegang tot je eigen gegevens welke digitaal verwerkt zijn. Naast Scouts Online wordt dit formulier bewaard door de teamleider van de speltak van het lid en de gegevensbeheerder. Op uw verzoek, bij beëindig van het lidmaatschap, of bij vervanging door een nieuwer formulier wordt dit formulier vernietigd.

In geval van nood, ter beoordeling van een arts, geef ik hierbij toestemming mijn zoon/dochter te laten opnemen en behandelen in een ziekenhuis, zonder mijn voorkennis, wanneer het niet mogelijk was tijdig contact met mij op te nemen.

Tevens geef ik hierbij toestemming voor het verwerken van de gegevens als gedeeld in dit formulier.

Verdere opmerkingen